fredag den 14. august 2009

Singapore Nationaldag Song: Vi er Singapore

Ja, jeg vil til min samfund Nationaldag Begivenheder senere, mig så glade og så ser frem til at fejre med mine samfund! Jeg har valgt dette udlevering af \ "Vi er Singapore \" sunget på sidste år National Day Parade, god fornøjelse! I videoen, for udenlandske læsere, kan du se den øverste ledere af Singapore også!

Men jeg stadig elsker den oprindelige version af \ "Vi er Singapore \", det bragte mig tilbage en masse minder fra de sidste år!


De to videoer, jeg skal fortælle dig, er næsten 20 år fra hinanden, men de centrale par øverste ledere i Singapore er i begge videoer, dette illustrerer den aldrende politisk lederskab i Singapore og premierminister Lee er i øjeblikket på udkig efter hans efterfølger i hans 30'erne for at være deltage i det næste parlamentsvalg.