onsdag den 3. februar 2010

Det er bare gang ...


(flash-back fra sommeren ... jeg allerede savner min flip flops ... ikke en vinter pige)

De sidste 4 måneder har været en fantastisk velsignelse og en utrolig tid til at dele Guds kærlighed til de forældreløse børn både her og lang afstand. Men her er den erkendelse - min tallerken er endelig fuld, overstrømmende, og måske endda har et par utætheder i det ... Jeg er ikke lide mig selv meget på dette tidspunkt ... Jeg er kærlig, hvad Gud gør ved mig, men jeg kan høre ham også fortælle mig, at ikke gå glip af, hvad der er lige foran mig ... Min familie ... Scott, Jeremias, Elias, Emily, og Maggie har været meget tålmodig w / mig i løbet af de seneste par måneder. Med lanceringen af 147 millioner forældreløse børn, og så mange at høre om Katie / Amazima, mine dage og en stor del af mine nætter er blevet besat w / arbejde og tjener ... Nu skal du ikke få mig forkert, det er forbløffende, og sådan en velsignelse, hvad der sker med 147 og Katie, men sæsonen er kommet, og det er på tide, at dele af lasten (Susanne og jeg vil nu dele Amazima told) og 147 er på vej til et distributionscenter snart (kan du stadig handle på Internettet, som sædvanlig), men jeg har en engel til at forberede sig til kirurgi og et liv til at forberede sig på yderligere 2 søde skatte kommer hjem fra Uganda 1. af året, så Jeg skifter gear og skabe en ny daglig tidsplan så at sige ...

Jeg kender mig selv, så jeg vil holde ud på at kontrollere computeren 1:e ting om morgenen og komme tilbage til mit stille tid og læse nogle af de fantastiske bøger jeg bestilte for en måned siden (Scared af Tom Davis, og hvilken forskel Do It Make af Hall & Moore) ... Jeg lover ikke at forsvinde, fordi jeg elsker jer alle for meget for det! Jeg kan mærke Gud har et par ting at lære mig i de kommende uger (som alle Jeg lover at dele) ... Som jeg har elsket på Josie Love de sidste par uger, har det bare mindede mig om renhed af kærlighed ... Jeg ved, hun gør dette til alle, men når jeg går ind i Mayernick hus og sige hendes navn, hun giver mig det største smil jeg nogensinde har set ... Det er som om jeg lige gav hende en gave ... LESSON # 1, når Kristus taler vores navn hver dag, må vi vende os til Ham w / det største smil, vi kan mønstre og lyse hans herlighed gennem os, så andre kan se ... En brand starter w / en enkelt flamme ...

Venligst bede for Maggie, som vi forbereder os til en anden operation ... Beder hun forbliver sund till kirurgi, og at hun vil modsætte sig enhver form for infektion under og efter operationen ... Bed om opkaldet kommer fra Uganda før jul, om en domstol dato i januar (Det er virkelig All I Want for Christmas) og fortsætter med at huske Katie og alle de børn, hun skal tage sig af denne jul ...

Love You All ...

147millionorphans.com