torsdag den 9. april 2009

Fredag og kommerciel udnyttelse OK Day!

Alle's roligt på den vestlige front ... ingen kage katastrofer eller nyligt syge mennesker .. det er nogle præstation! Forhåbentlig vil jeg få noget arbejde, der udføres i denne weekend og ansigt i næste uge lidt mere indsamlet (godt, jeg lever i håbet!).

Før jeg får på fredag freebie ..... måske nogen kan hjælpe mig med et lille spørgsmål, som jeg har stillet mig selv. Hvorfor gør mænd vågne op søger det samme som aftenen før, men mange kvinder ... mig inkluderet ... synes at forværres i løbet af natten, og det tager vi et par timer at komme sig og komme tilbage til ser godt ud, eller i min sag til at se menneskelige!

Om natten må jeg ligge på mit ansigt, fordi når jeg vågner er der disse mystiske kroelaegteimpraegnering markerer alle ned det ... og hvorfor ikke vil mine øjne åbne fuldt ud i mindst 15 minutter? Jeg fumle rundt, og jeg sværger, at hvis nogen kunne se mig, de ville synes jeg var en meget gammel dame eller blot almindelig hang over. Jeg er virkelig ikke enten men jeg midlertidigt ser på den måde. Det er lidt ligesom Jekyll og Hyde ..... om natten en anden tager over mit ansigt og trækker det hele ud af formen. Tro mig, det tager en god hjælpe af tyngdekraften, masser af koldt vand og masser af tid, før jeg kan også tænke på at lægge make-up på! For tidligt, og det ville være en katastrofe .... ligesom et barn slippes løs i malingen pot! Er det mig, min alder eller hvad?

Jeg må indrømme, at når jeg har folk, der opholder sig eller ved at besøge og overnatte nat det samme gælder. Der er undtagelser, der bekræfter reglen, og nogle af os, mine damer ser fantastisk, når de stiger om morgenen ... Hvordan gør de, at !!!!! En af disse er min SIL .. men hun gør tilbringe en time hver morgen, når hun stod op låst i badeværelset .. og ingen .. men ingen kan se hende, før hun har haft hendes badeværelse tid. Så mit gæt er, at hun er ligesom mig ... forværret i nat og bruger den første time at sætte det hele sammen igen.

Mig ... Jeg ved ikke låse mig selv i badeværelset jeg bare give det tid, cirka en time .... og så skal jeg begynde at sætte bits tilbage på rette sted. Det er nemmere på denne måde, fordi mindst derefter mine øjne er begyndt at koncentrere sig igen og den folder er fading.

Det betyder, hvordan nogensinde gange spørger jeg mig selv om mit oprindelige spørgsmål .... hvorfor har mænd ser det normale i morgen? Min DH ligner den samme person, når han vågner op ... nej mærkelig nat ændringer eller Hulning .. så hvorfor kan jeg ikke!

Alle spekulerer helbredelser, bedøvelse tips eller plain ligetil mirakler taknemmeligt modtaget om dette ene!

Nu ....

Det er fredag og det er kommercielt brug dag! Denne uge er det bare et par simple journaliserende blokke i gråtoner PSD-og PNG-filer plus 2 farvet eksempler. Jeg håber du har det sjovt at spille!

Du kan hente dem her

Har en vidunderlig weekend og passe ... især om natten!

Technorati Tags: freedownload, kommerciel brug ok, journal blokke, Scrapbooking, grafisk design