lørdag den 11. juli 2009

Af doere og gulve

Køkkenet ordet fjernelse er ikke komplet.

Opgradering af køkken døren, er imidlertid.

Det er et projekt på min liste med to-dos for i går, at der faktisk fik gjort. I en nøddeskal, tog jeg dette ultra plain, almindelig dør. Og jeg souped det op!

Det var faktisk den mors idé at bruge nogle af birk panel vi havde forladt fra frysere til at sætte i midten panel. Der var bare ét problem: det største stykke af madrester blev omkring 3 inches kort.

Vi var klar til at opgive tanken, da jeg havde en Helligtrekonger. Hvad nu, hvis vi klippede det ud ved hjælp af små æg molding, at i sidste ende vil toppen køkkenet backsplash og accent de eksisterende molding i badeværelset?

Jeg sætter et stykke op midlertidigt og så på det. Hmmm ... dette kunne arbejde. Så jeg tilføjet et par stykker af trim til søndag shoppingsøgemaskine tur. (De ekstra sjove del: Jeg fik at bruge Pearl's "hemmelige " rum, hvor du kan køre emner fra indersiden trunken gennem bagsædet og ind i bilen. Endnu en grund til at bare dyrke denne bil! Bemærk: køligere mennesker end mig bruge dette hul i bagsæde at indhale ski, noget Pearl aldrig har at bekymre sig om på mine vegne.)

Anyway, jeg har tilbragt en del af eftermiddagen mitreing trim, men der var et andet problem: Selv med trim, der stadig var mellem en 1 / 4 og en 1/2-inch forskel både top og bund. DAMMIT!

Men ... Jeg havde stadig lidt af fyrretræ strimler I'd bruges til at slutte ud indersiden af kabinettet døre. Jeg har tilføjet et stykke til trim top og bund og Voila! Det virkede. Det ser blot gerne en planlagt-out funktion af trim. Mind dig, det hele stadig trænger til at blive malet, men jeg tror, det færdige produkt er lookin 'god.