mandag den 5. oktober 2009

Skateboard Legends ... Jeg foeler sooooo gammel.


Mand, hvordan har vi så gammel? Jeg er så taknemmelig for, at skateboarding er så stor som den er i dag. Jeg husker tænkte jeg ville aldrig forlade skøjteløb som barn, men da jeg gjorde lige før jeg tog til skole, og jeg ser ikke tilbage egentlig først 12 år senere. Jeg kan huske hele år, selv når jeg ville se et objekt, der så skateable, ville jeg forestille mig skøjteløb det. Jeg tror, at det er noget, der bliver indgroet i dig, når du virkelig kommer i skateboarding og så er det aldrig blade, du se objekter i samfundet anderledes end andre. Alting bliver skateable! Mens du kører ned ad vejen, på bagsiden af dit sind, er du siger \ "Åh, det ville være sjovt at skøjte! \" Det er virkelig fedt at være stadig se disse gutter skate og konkurrere, og nu i stedet for bare at se en lille skate vid, at ingen andre i verden uden for skateboarding synspunkter. Vi ser dem konkurrere på X Games i front i verden ... Det ved jeg ikke, nogle mennesker ikke bryder sig om mediernes opmærksomhed på skateboarding, men jeg kan lide det, fordi det betyder så jeg bladre igennem kanalerne på fjernsynet , kan jeg stødt på nogle skateboarding og jeg elsker det! :)