torsdag den 26. august 2010

Kan ikke komme til telefonen lige nu, jeg er i kirurgi

Jeg har tænkt mig i morges for anden øjenoperation. Jeg drøftet, om at nævne det, fordi jeg hader blogs, der bare fylder rummet deler verdslige trivielle begivenheder i bloggere liv. Men du kan spørge, hvorfor jeg ikke svarer hurtigt på læserkommentarer her til morgen, og det er grunden. Jeg vil være i kirurgi.

Dette har været en lang prøvelse, der begyndte helt tilbage i januar, hvor jeg udviklede komplikationer fra en operation for grå stær. Jeg har siden haft hornhinde hævelse og en virusinfektion. Dagens procedure bør virkelig sætte mig tilbage på sporet til fuld genoprettelse af mine øjne. Jeg håber. Selvfølgelig er at det, de sagde sidste gang, da jeg viste sig at være en af de 2%, som har problemer.

Mindre kirurgiske indgreb er der kun foretaget mindre, når det sker for dig ikke mig. Men jeg er i gode hænder og er optimistisk.

Det er ganske forbløffende virkelig. Jeg går ind på 6:30 (baseret på tidligere erfaringer). Jeg ændre i et hospital kjole (ikke et godt kig til mig, ved den måde), lægge sig ned på en båre i en præ-op afdeling, hvor en sygeplejerske checks min vitals, sætter nogle dråber i mine øjne og starter en IV. Et par minutter senere Jeg er hjul i kirurgi. Jeg vil være under lokalbedøvelse, da jeg var i grå stær procedurer. Jeg spurgte min sygeplejerske sidste gang - da jeg har tænkt mig at være vågen, kan jeg medbringe en bog? Hun fik det ikke. Note til dig selv: ikke joke med sygeplejersker.

Hvis alt går vel operationen tager ca en halv time. Jeg er så hjul tilbage på afdelingen, hvor jeg hvile i ca tyve minutter, før det bliver klædt på, og går hjem. Udgifter til hele denne ting er sikkert svarer til en McMansion men øjendråber er inkluderet. Tak Gud for forsikring. På den anden side, haft, hvis der var nogen forsikring, og folk til rent faktisk at betale for alt det, jeg spekulerer på, om priserne stadig would be så absurd high? Q-Tips: $ 100.

Igen, jeg fortalte inddrivelse er ret nemt. Jeg vil gerne have et plaster og tape på mit øje i dag, og lægen vil fjerne det i morgen. Planlægger jeg at vende tilbage til arbejdet på fredag. Sidste gang jeg gik til frokost med denne patch på. Tjeneren gjorde ikke erkende det overhovedet, var meget substans i-fact om at vise en kunde, der lignede et offer i en slasher film. Jeg bevidst sad med ryggen til rummet. Hvis Johnny Rocket lånere ville blive syg Jeg ønskede, at det fra den fødevare, ikke mig.

Jeg må sige, det avancerede denne proces er uden fortilfælde. Du kan ikke tro de prøver de nu har. Sonograms, måling af omsætning i øjet (du givet nogle fluorescerende farvestof og i to dage, du glød), billeder af øjet fra bag øjet (jeg ved ikke, hvordan de gør det, men jeg vil vædde på et år der ' ll være en iPhone app), og de kan tælle antallet af celler i din hornhinde. Og du siger til dig selv, hvis de kan gøre det, hvordan kommer de stadig ikke kan finde ud af, hvor mange mennesker ser en pokkers tv-show?

Så det er hvad jeg gør her til morgen. Jeg vil fortælle dig om et par uger, hvis det virkede. Åh, og da jeg vil være i kirurgi alligevel, ligesom Heidi Montag Jeg tror, jeg får en mini-pande elevator, LiPo på min hals, talje, hofter og lår, en hage reduktion, en øre job, fedt injektioner i mine kinder, nasalobial folder og læber, rhinoplastik, Botox indsprøjtninger i min pande, og balder augmentation. Jeg vil ikke komme brystimplantater hård. Det er jo vanvittigt.